čtvrtek 21. července 2011

SMS zdarma?

Pro ty, kteří trpí při běžném hovoru, nebo pro ty, co mají rádi písmenka nejen v polévce, a pro ty, co si myslí, že operátoři jsou padlí na hlavu. Pro ty je stvořena aplikace od Michala Vojtíška Free SMS Sender.


Dříve jsem používal Kubik SMS, ale nějak jim to "haprovalo" (nevím jak je to dnes a ani to nepotřebuji vědět), tak jsem hledal náhradu. V té době toho, pravda, moc nebylo. Ani dnes. Snad nějaké pokusy třetí ligy. 
U Kubika byla výhoda v tom, že člověk nemusel opisovat captcha kódy, ale stalo se, že třeba jednu sms jsem posílal i dvacetkrát, než odešla. Jak jsem již psal, nevím jak je to dnes. Kdo chce, může vyzkoušet.


U aplikace Free SMS Sender, jsem téměř naprosto spokojen. Nějaké chybičky se najdou. Na druhou stranu je to zadarmo a doporučuji minimálně vyzkoušet. Je tam spousta bran a pan Vojtíšek se snaží vylepšovat a aktaulizovat co to jde.

Tip: na mém HTC Desire se občas stane, že mi přijde zpráva, ale při spuštění přes notifikační (oznamovací) lištu se mi zpráva neukáže. Musíte znovu aplikaci zapnout. Aby k tomuto nedocházelo, je třeba z aplikace vyjíždět pouze zpětným tlačítkem!
Free SMS Sender
zdarma

Žádné komentáře: